Sari peste

Intrebari Frecvente

1.    Care este termenul de livrare?

Comanda dumneavoastra va fi livrata in maxim 48 de ore, interval valabil pentru zilele
lucratoare. Exceptional, in perioada sarbatorilor acest interval poate sa fie
mai mare.

2.    Care sunt modalitatile si termenul de plata?

Card de debit/credit
Această metodă de plată este complet securizată. În momentul plăţii pentru asigurarea protecţiei tranzacţiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidenţiate se face direct prin intermediul procesatorului de plăţi Stripe. Dacă tranzacţia este autorizată, plata este făcută imediat şi produsele
achiziţionate vor fi livrate în termen de 48 de ore, dacă sunt în stoc.

Mai multe informaţii despre plata prin cardul de credit pot fi obţinute telefonic, apelându-ne la numărul +40 745 117 888.

Ramburs
Comanda se achită la momentul livrării cu numerar.

Plătiţi curierului, care va emite o chitanţă.

Transfer bancar / Ordin de Plata (OP)
După plasarea comenzi veţi primi factura care va avea mentionate toate detaliile bancare, inclusiv
codul IBAN, pentru a putea efecuta plata în avans.  In urma discutiei cu agentul nostru, exista si posibilitatea acordarii unui termen
de plata pentru comenzi mai mari de 2000 RON, in functie de cantitatea comandata si consecventa comenzilor.

3.    Cine este partenerul nostru?

Investim in colaborarile nostre, ne pasa de castigul ambelor parti si functionam cu
transparenta, implicare si dedicare pe tot parcursul contractual.

Partenerul nostru esti tu, daca:

Iti doresti sa inovezi piata;

Iti doresti sa ai in portofoliu produse de calitate;

Actionezi cu profesionalism;

Mentii standarde de calitate;

Daca te incadrezi in lista de mai sus, esti eligibil pentru parteneriatul cu noi.

A mai ramas doar un pas - CLICK pe inregistreaza -te acum!

Contacteaza-ne

Drawer Title

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri.

Produce similare