Returul este acceptat în următoarele cazuri:
- Produsul primit nu corespunde cu cel comandat.
În cazul în care aţi primit un alt produs decât cel comandat vă rugăm să ne contactaţi în maxim 24 ore de la primirea produsului la adresa de e-mail vanzari@caress.ro sau la numărul de telefon +40 745 117 888, furnizându-ne o poza cu produsul primit.
In acest caz costurile de retur sunt suportate integral de CARESS.
- Produsul primit este deteriorat.
În cazul în care aţi primit un produs deteriorat vă rugăm să ne contactaţi în maxim 24 ore de la primirea produsului la adresa de e-mail vanzari@caress.ro sau la numărul de telefon +40 745 117 888, furnizându-ne o poza cu produsul primit.
Noi vom analiza problema şi dacă se constată că produsul a fost deteriorat din cauza ambalării sau curierului, returul se va organiza pe costul nostru şi veţi primi banii înapoi în contul dumneavoastră in RON.
- Produsul primit este cel comandat şi este în stare bună dar se doreşte totuşi returul sau schimbul acestuia.
Acest retur se acceptă în cazuri exceptionale, doar dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură sau consum, să fie sigilat.
În acest caz, puteţi returna produsul după ce am fost informaţi de acest aspect pe adresa de e-mail vanzari@caress.ro sau la numărul de telefon +40 745 117 888 si s-a agreat de ambele parti returul produsului.
Costul returului in acest caz este suportat de catre partener.
În momentul în care primim produsul înapoi, se va analiza starea produsului returnat şi dacă corespunde descrierii iniţiale veţi primi banii înapoi în contul dumneavoastră in RON sau un alt produs cu un preţ similar.
Adresa de retur:
SC CARESS SOCIETY SRL
Str. Tineretului, Nr. 18, Hala C5
Bucov, Prahova, 107110, Romania
Telefon 0725144244